اریتریتول Erythritol

تولید اریتریتول است با هیدرولیز آنزیمی نشاسته از ذرت برای تولید گلوکز آغاز شده و سپس با قارچ یا کپک دیگری برای تولید اریتریتول تخمیر شده است. روش های دیگر مانند سنتز الکتروشیمیایی در حال توسعه هستند.
میزان کم کالری موجود در اریتریتول باعث شده که از آن در محصولات رژیمی به فور استفاده کنند. با توجه به ساختار شیمیایی منحصر به فرد اریتریتول، بدن ما آن را تجزیه نمی کند زیرا انسان ها آنزیم برای شکستن اریتریتول ندارد. بنابراین اریتریتول به راحتی جذب خون شده و به راحتی توسط مجاری ادراری دفع گردد. برای افرادی که اضافه وزن دارند، مبتلا به دیابت یا دیگر مسائل مربوط به سندرم متابولیک، اریتریتول به نظر می رسد یک جایگزین عالی برای قند باشد. یکی از عوارض جانبی مصرف شکر بهداشت دهان و دندان ضعیف ... حفره ها و پوسیدگی دندان است. باکتری های مضر در دهان می تواند از قند برای انرژی استفاده کنند. مطالعات نشاد داده استفاده از اریتریتول باعث کاهش باکتریهای موجود در دهان شده و آسیب دیدگی دندان ها را سبب نمیگردد.

فارسی

کربوکسی متیل سلولز (CMC)

قیمت فروش کربوکسی متیل سلولز

شرکت بازرگانی تیناکم محصول کربوکسی متیل سلولز یا سی ام سی را از کشور چین با برند FOODCHEM و ترکیه می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خریدکربوکسی متیل سلولز CMC با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

مشخصات محصول

کربوکسی متیل سلولز CMC

فارسی

نشادر(آمونیوم کلراید)

واردکننده نشادر صنعتی و باتری گرید

شرکت بازرگانی تیناکم محصول آمونیوم کلراید یا نشادر را از کشور چین با برند تیانجین وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در کیسه های زرد رنگ 25 کیلو گرمی در دو گرید صنعتی و باتری گرید با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید نشادر با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

آمونیوم کلرید یک ترکیب شیمیایی با فرمول NH4Cl و نمک بلوری و سفید است که بسیار محلول در آب است. از نظر ظاهری این ماده به صورت نمکی سفید رنگ و فاقد بوی خاصی است. این ماده معدنی معمولا در اثر سوختن زغال سنگ کیسه از تراکم گازهای زغال سنگ مشتق شده تشکیل شده است. این ماده در اطراف برخی از انواع دریچه های آتشفشانی یافت میشود. آمونیوم کلراید عمدتا به عنوان کود و یک طعم دهنده در برخی از انواع ریشه شیرین بیان استفاده می شود. این محصول از واکنش اسید هیدروکلریک و آمونیاک ایجاد می شود.
بیشترین کاربرد نشادر در تولید کود های شیمیایی حاوی نیتروژن است. دیگر کاربرد نشادر در تولید دود سفید می باشد. همچنین در صنعت نساجی و چرم در رنگرزی استفاده می شود. آمونیوم کلرید در آتش بازی در قرن 18 مورد استفاده قرار گرفت اما توسط مواد شیمیایی امن تر و کمتر جاذب رطوبت جایگزین شد. هدف خود را برای ارائه یک اهدا کننده کلر به منظور افزایش رنگ های سبز و آبی از یونهای مس در شعله آتش بود. در چندین کشور، کلرید آمونیوم به عنوان افزودنی غذایی تحت شماره E510، معمولا به عنوان یک ماده غذایی مخمر در نانوایی استفاده می شود. این مکمل خوراک برای دام ها و یک عنصر در رسانه و تغذیه مخمرها و بسیاری از میکروارگانیسم ها است. نشادر باتری کرید به عنوان الکترولیت در باتری روی کربن استفاده می شود. سایر کاربردها عبارتند از در شامپو مو، و در محصولات تمیز کننده. در شامپو مو، آن را به عنوان یک عامل ضخیم در سیستم های سورفاکتانت بر مبنای آمونیوم مانند آمونیوم لوریل استفاده می شود.

فارسی

رنگ کارامل

خرید رنگ مایع کارامل

جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید رنگ کارامل با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید. یکی از انواع رنگ‌های خوراکی که بدلیل رنگ و طعم خاص خود کاربرد زیادی در صنایع غذایی دارد کارامل می‌باشد. کارامل با داشتن رنگ از محدوده زرد کمرنگ تا قهوه‌ای سوخته می‌تواند در 80 درصد انواع خوراکی‌ها بکار رود. رنگ کارامل نه‌تنها به مواد غذایی رنگ و طعم مطلوبی می‌دهد بلکه می‌تواند در صنایع غذایی به حذف یا مخفی کردن بعضی عوارض نامطلوب کمک کند.
رنگ کارامل دارای چهار کلاس مختلف است که هر کدام کاربرد متفاوت دارد :
نوع اول یا کارامل ساده از فرایند حرارت دادن کربوهیدرات‌ها با یا بدون حضور اسید و بازها بدست می‌آید. E 150 A Class I
نوع دوم یا کارامل سولفیتی از فرایند حرارت دادن کربوهیدرات‌ها با یا بدون حضور اسید و بازها و در حضور سولفیت بدست می‌آید. E 150 B Class II
نوع سوم یا کارامل آمونیاکی از فرایند حرارت دادن کربوهیدرات‌ها با یا بدون حضور اسید و بازها و در حضور ترکیبات آمونیوم بدست می‌آید. E 150 C Class III
نوع چهارم یا کارامل آمونیاکی سولفیتی از فرایند حرارت دادن کربوهیدرات‌ها با یا بدون حضور اسید و بازها و در حضور ترکیبات آمونیوم و سولفیت بدست می‌آید. E 150 D Class IV
در بین انواع کارامل‌ها نوع آمونیاکی تیره‌تر از سایر انواع دیگر است و در فرآورده‌های قنادی کاربرد بیشتری دارد درحالی‌که نوع چهارم در تهیه نوشیدنی‌ها بیشتر بکار می‌رود. رنگ مایع کارامل یک ترکیب کلوئیدی است. اولین کاربرد آن رنگ دهندگی به محصول است. در نوشابه ها نقش امولسیفایر را ایفا می کند و باعث میشود طعم دهنده ها به صورت سوسپانسیون پایداربمانند.
استفاده از کارامل در نوشابه‌سازی، تولید سرکه، نان‌های فانتزی، شیرینی و سس کاربرد دارد. کارامل حلالیت خوبی در آب دارد و نوع آمونیاکی و سولفیت آمونیاکی بیشترین استفاده را در صنایع قنادی دارد. کارامل از عصاره مالت و ملاس بسیار تیره‌تر است.

فارسی

قیمت فروش پروپیونات سدیم نگهدارنده

بهترین نگهدارنده نان و صنایع غذایی

مشخصات محصول: پروپیونات سدیم Sodium propanoate
نامهای دیگر: Sodium propionate Napropion
فرمول شیمیایی: C۳H۵NaO۲
شکل ظاهری: بلورهای شفاف
کشور سازنده: چین
برند: FOODCHEM
پروپیونات سدیم نوعی نگهدارنده است که از آن به عنوان یک مهار کننده رشد باکتری است. این ماده به طور گسترده ای در نان و سایر محصولات نانوایی برای جلوگیری از کپک زدن استفاده میشود

کاربردهای پروپیونات کلسیم:
در فرآورده‌های نانوائی ، نان و خمیر پیتزا برای جلوگیری از رشد کَپک‌ها به میزان ۰/۱ تا ۰/۴ درصد استفاده می‌شود، در نتیجه باعث افزایش عمرمحصولات میشود. همچنین در پنیرهائی که به صورت سرد بسته‌بندی می‌شوند و پُرکننده‌های مخصوص کلوچه‌های میوه‌ای به مقدار مجاز (۰/۲ تا ۰/۳ درصد) مصرف می‌شود.

فارسی